Verzending & levering

Verzend kosten

Voor alle bestellingen zullen de volgende standaard verzendkosten in rekening gebracht worden:

Nederland:

  • PostNL – standaard levering (met Track & Trace): €5,95
  • Duurzame verzending via Homerr: €3,50
    Homerr is een duurzame verzendoptie, waarbij er minder bestelbusjes op de weg zijn. Eenvoudig, en toch duurzaam.
    Homerr maakt gebruik van verzamelpunten en bestaande routes van logistieke dienstverleners. Zo besparen we tot 79% CO2-uitstoot per pakketje.
    Jouw pakketje ophalen of wegbrengen bij jouw buurtgenoten. Bekijk tijdens het bestellen en selecteren van de verzendoptie welke Homerr-punten in jouw buurt zijn.

Sommige items hebben de mogelijkheid te versturen via een brievenbuspakje. Dit is echter op eigen risico, dus in geval van kwijtraken of beschadigen van het product kun je niet ruilen of retourneren.

Het is eventueel ook mogelijk je pakket af te halen bij ons kantoor in Apeldoorn. Wel horen we van tevoren graag wanneer je het pakket zou komen ophalen via een mailtje naar info@dottshop.nl. Afhalen kan op het volgende adres:

Jean Monnetpark 49
7336 BB Apeldoorn

Voor bestellingen naar overige landen binnen Europa, of naar landen buiten Europa, stuur een e-mailtje naar info@dottshop.nl

Levertijd

De levertijd bedraagt bij DOTT. zo’n 3-5 werkdagen voor artikelen op voorraad. Omdat massaproductie en kleding weggooien totaal niet duurzaam is, produceren wij gedeeltelijk “off the rack”, oftewel op bestelling. Mocht het door jou bestelde item niet binnen onze kleine voorraad zitten, wordt deze dus speciaal op bestelling geproduceerd. Daarom zou de levertijd iets langer kunnen duren. Bestaat jouw bestelling uit meerdere items en is daarvan minimaal één niet uit voorraad leverbaar? Dan verzenden we jouw bestelde items zodra het laatste item gereed is, om de verzending zo duurzaam mogelijk te laten verlopen. 

Mocht een bestelling onverhoopt langer duren, dan brengen we jou daarvan tijdig mogelijk op de hoogte. 

Na ontvangst van verzendbevestiging zal je pakketje de eerst volgende werkdag geleverd worden. Heb je een pakket na verzendbevestiging binnen 7 werkdagen nog niet ontvangen (bij verzendingen binnen Nederland), mail dan naar info@dottshop.nl met als onderwerp: “VERZENDING NIET BINNEN”, en we zullen met spoed proberen het probleem op te lossen. Let op! Indien je kiest voor “overboeken” wordt het verzenden pas in gang gezet zodra de betaling binnen is.

Status van de verzending

Je kunt je pakketje volgen met de bijbehorende tracking code die je in de mail gestuurd krijgt zodra het pakketje is verzonden. Let op!! De mail kan in de spam-box terechtkomen, dus check deze goed als je geen mail binnen hebt gekregen!

Cancelen

Zodra de bestelling betaald en bevestigd is, kan de desbetreffende bestelling niet meer gecanceld worden.
De waardering van dottshop.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 30 reviews.